Ushbu ornament UZTELECOM tomonidan reklama vositalarini brend qoidalariga asosan yaratilishi uchun ishlatilgan.
Nurota kashtachilik san’ati oʻzbek kashtachiligining eng yaxshi namunalaridan biri boʻlsada, ushbu kompozitsiyada kashtachining ijodiy yondoshuvini koʻrishimiz mumkin.
Zamonaviy oʻzbek kashtachilari oʻrtasida eng ommalashgan naqshlardan biri, bu “bodom”gulidir. Har bir kashtachi tomonidan oʻziga xos usulda bajarilgan va takrorlanuvchi anor naqshi motivi, mahsulotning yaxlit kartinasida tamoman boshqa ifodalarni berishi, hotirjamlik, qat’iylik yoki joʻshqin harakat kabi ma’nolarni yetkazishi mumkin. “Bodom” huddi “qalampir” guli kabi apotropeik funksiyani bajarib, yosh kelin-kuyovlarni insu-jinslardan, yovuz ruhlardan himoyalash vositasini oʻtagan. Shuning uchun ham kichik yoshdagi bolalarga yovvoyi achchiq bodom magʻizidan terilgan bilaguzuklarni taqib qoʻyish urf boʻlgan. Ushbu kompozitsiyada hunarmand yirik bodom gullari bilan yuzani toʻldirib tikib, soʻzananing himoya kuchini bir necha barobarga oshirganligini koʻrishimiz mumkin.
Oʻzbekiston Madaniyati Tarixi Davlat Muzeyi (Samarqand)